برترین شرکت های تبلیغاتی دنیا – قسمت دوم

Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
برترین شرکت های تبلیغاتی دنیا – قسمت دوم

برترین آژانس های تبلیغاتی دنیا - قسمت دوم

تبلیغات عنصر اصلی چرخش ارز در بازار امروز است؛ همان چیزی است که می‌تواند آیندۀ کاری یک برند را تضمین کند. البته که کیفیت مهم و در درجۀ اول اهمیت است اما این تبلیغ است که آن را در ذهن مشتری و مخاطب تبلیغات ثبت می‌کند.

تصویر، صدا، محتوا و رنگ در تبلیغات در خدمت یک چیز  هستند و آن جلب توجه و اعتماد مشتری است، اعتمادی که به راحتی به دست نمی‌آید. علم تبلیغات همان چیزی است که این روند را برای صاحبان برند راحت می‌ کند. تبلیغات می‌ تواند مسیر تجارت را بسیار هموار کند. تبلیغات کلید اصلی تجارت پر رونق است و به همان اندازه که تبلیغات خوب می‌ تواند  باعث دیده شدن کسب و کاری شود، تبلیغات بد می‌ تواند به تنهایی تجارتتان را شکست دهد و شما در این صورت به خودتان باخته‌اید؛ به همین دلیل است که می گویند تبلیغات شمشیری دو لبه است.

تبلیغات خوب در مخاطب احساس نیاز پدید می‌ آورد، کنجکاوش می‌ کند و در نهایت او را به سمت بازار شما می‌ کشاند و این یعنی چرخه ی تجارت شما به درستی خواهد چرخید.

در ادامه مقالات و محتوای سایت کانون تبلیغاتی آوای اوج به منظور ارائۀ اطلاعات و دانش ابتدایی در زمینۀ تبلیغات برای مخاطبان بارگذاری می‌ شود. مقالات بیشتر را می‌ توانید در بخش بلاگ مشاهده کنید.

«دی دی بی» هم خیلی خوب می تواند خودش را معرفی کند و هم محتوایی که ارائه می دهد را. آن ها این کار را با کمترین هزینه انجام می دهند و جالب است که به بهترین و سریع ترین نتیجه هم می رسند چون اساسا این موضوع از اصول کاری آن ها است.

آن ها اطلاعات و داده‌های به روزی دارند و همۀ کمپین‌ های تبلیغاتی را خیلی خوب رصد  می کنند  تا از همکارانشان در این حوزه عقب نمانند! «دی دی بی» برای کمپانی‌ های بزرگی  مثل Glad، Ikea‌، McDonald، Volkswagen، Sydney Opera House، Sprint ، کارهای تبلیغاتی انجام داده و هنوز هم با قدرت به کارش ادامه می دهد. این شرکت با عملکرد خیلی خوبش افتخارات زیادی جدا از نمونه کارهای خوبش دارد و آن جایزه‌های زیادی است که در فستیوال‌های مختلفی مثل کن کسب کرده است.

این شرکت بیشترین سرویس تبلیغاتی که ارائه می دهد پیام بازرگانی و فیلم‌های کوتاه اطلاع رسانی است و یا انواع موشن گرافیک؛ اما آثار گرافیکی که خلق  می کنند  منحصر به فرد است و از جذابیت‌ های مدرن خیلی خوب استفاده  می کنند  و کمپین‌های تبلیغاتیشان بسیار اثربخش است؛ مثل کمپین «کمک به کنیا نه به کانی» که کانی وست، رپر آمریکایی، راه انداخت و این کمپانی را مسئول برگزاری آن کرد که خیلی خوب هم جواب داد و کمک‌های زیادی هم برای آفریقا جمع شد! اینگونه این کمپانی ثابت کرده است که در استراتژی تبلیغاتی کاملا توانا است.

مطالعه  12 اصل برای کمپین تبلیغاتی

کمپانی دی دی بی برای تعامل بهتر با مشتری هایش فضایی را به وجود آورده که تقریبا فضایی خصوصی محسوب می شود و در آن  کارمندهای شرکت نظارات و و حتی دیدگاه فلسفی خودشان را در رابطه با کارشان به اشتراک میگذارند و این شرکت برخلاف شرکت های دیگر وقتی میخواهد فیلمی بسازد که خودش را معرفی کند آن  فیلم تبلیغاتی را در حد کسب و کارهای بزرگ میسازد چون میخواهد بگوید : «من خودم را اینطوری ارائه می دهم ببین برای تو چیکار میکنم» این شرکت با مردم ارتباط صمیمی میگیرد و در شهرهای بزرگ  ایالات متحده‌ی آمریکا مثل نیویورک سیتی، بروکلین، میامی و سان فرانسیسکو شعبه دارد !

«بی بی دی او»  سال 1891 کارش را شروع کرد و اولین دفتر کوچک خودش را در نیویورک و با اسم Batten افتتاح کرد.  سال  1894، Batten اولین آژانسی بود که واحد چاپ را به بخش هایش اضافه کرد. آن ها رویکرد چاپ و تبلیغ چاپی را با  تغییر در نوع تایپ ها عوض کردند و ورودشان به این حوزه خیلی هم سودآور بود!  این شرکت در عرض 2 سال، به ساختمان 11 طبقه‌ای نقل مکان کرد. اما جورج باتن “Batten” خیلی زود در 1918 در 64 سالگی فوت کرد و ویلیام جانسن رئیس شرکت Batten شد.

قبل از یکی شدن شرکت باتن با باقی شرکایش، آژانس  تبلیغاتی بارتون و دورستین  سال 1919 تاسیس شده بود و چند ماه بعد، Osborn با آن ها یکی شد و BDO شکل گرفت اما شرکت batte بعد از 37 سال وقتی 50 کارمند داشت، شرکای جدیدش را قبول کرد و تبدیل شد به BBDO، ورود بارتون (Barton)، دورستین (Durstine) و آزبورن (Osborn) در سال 1937  باعث شد روند موفقیت این آژانس خیلی سریع‌تر شود و اینگونه BBDO به صورت رسمی کارش را شروع کرد.

حدود 130 سال پیش بود که این شرکت تاسیس شد و امروز چیزی حدود 289 آژانس تبلیغاتی در همه جای دنیا دارد و بیشتر از 15000 نفر کارمند دارد  و بله این شرکت قدیمی ترین شرکت تبلیغاتی دنیا است که هنوز هم با قدرت دارد ادامه می دهد.

مطالعه  تاریخ تبلیغات در جهان

«بی دی دی او» تا کنون جوایز زیادی بدلیل عملکرد شایسته‌ ی خود دریافت کرده است. این آژانس تبلیغاتی یکی از کارامدترین شبکه‌ های تبلیغاتی در سراسر دنیاست که هم در فستیوال کن و هم در گزارش‌های سالانه این فستیوال بهترین شرکت تبلیغاتی  شناخته شده و تا به امروز با برندهای مطرحی مثل پپسی، سامسونگ، هوندا، فولکس واگن و کلی شرکت دیگه همکاری داشته!

«بی دی دی او» با  سرویس‌های تبلیغاتی اثربخشی که دارد  به مشتریانش کمک می کند و کارش را با کیفیت انجام می دهد؛ مثلا توانست  کمپین تبلیغاتی موفقی را برای شرکت گیتوراد (Gatorade) اجرا کند این کمپین تبلیغاتی توانست چند نوع استراتژی تبلیغاتی را همزمان بکار ببرد. انگیزه ی تغییر در مشتری ایجاد کرد، او به مشتریانش هدیه می داد و از تصاویر گرافیکی جذاب استفاده می کرد. اما مهم تر از همه آن ها از نیروهای متخصص و کارکشته استفاده می کنند چون خیلی خوب میدانند که برای دیده شدن و بهترین بودن چه کاری باید کرد و تعداد شعب زیاد آن ها نشان می دهد که کارشون را خوب بلدند!

نیازی نیست برای آن که  اهمیت تبلیغات هدفمند را بدانید راه دوری را بروید؛ اگر به خودتان هنگام خرید و انتخاب هرچیزی دقت کنید همه چیز را درک خواهید کرد. تبلیغات هدفمند، تنها مسیر رشد حرفه‌ای یک کسب و کار و برند است؛ وجود تبلیغات برای هر برند مهم و حیاتی است و اهمیت آن در رشد کسب و کار، مشاوره با متخصصین این حوزه را ضروری می‌کند. مشاوره و تحقیق در این زمینه علاوه بر شناخت جامع فضای رقابتی و نقاط قوت و ضعف، از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند و مسیر  دیده شدن را کوتاه‌تر می‌کند. تبلیغات مسیر طولانی، پر مخاطره و پرهزینۀ تجارت شما را به راهی کوتاه، پرسود و امن تبدیل می‌ کند.

در هر مرحله از تبلیغات مشاوران مجرب و متخصص کانون تبلیغاتی آوای اوج می‌توانند در تمام زمینه‌های تبلیغاتی به سوالات شما پاسخ دهند و در تمام مسیر، همراه شما باشند. شما می‌توانید با اعتماد به مشاوران جوان، باتجربه و حرفه‌ای  شرکت تبلیغاتی آوای اوج در هر زمینه‌ای از تبلیغات از خدمات این شرکت بهره‌مند شوید.