متاسفانه به دلیل تبلیغات ناصحیح، نگرش جامعه نیز نسبت به آن مثبت نیست. مراکز مرتبط با این صنعت باید در ارتقای آگاهی جامعه از علم تبلیغات به عنوان علم اطلاع رسانی و آگاه سازی تلاش کنند. هر قدر جامعه با تولیدات بیشتر داخلی و خارجی همراه می شود، ضرورت تبلیغات صحیح و اثربخش برای رساندن پیام شرکت ها به مشتریان بیشتر شده و با نظارت صحیح، مشتریان نیز می توانند با دریافت اطلاعات درست انتخاب های بهتری داشته باشند.
با توجه به گسترش استفاده از رسانۀهای دیجیتال، تبلیغات در این فضا بسیار گسترش پیدا کرد. به شکلی که میتوان فضایی همچون اینستاگرام را ویترینی برای تبلیغات دانست. این فضا اما تمام کمبودهای رسانۀ ملی را جبران کرد. خلاقیت، تفاوت، جذابیت و تمام چیزهایی که باید در تبلیغات وجود داشته باشد رفته رفته برای این فضا به وجود آمد. در دسترس بودن فضای مجازی و آزادی در آن سبب شده تا آیندۀ تبلیغات در ایران با تغییر رویۀ سیستم تبلیغاتی ایران به سمت و سویی استاندارد گام بردارد و نسل جدید دوران طلایی تبلیغات ایران را رقم میزنند.