افزایش فروش با عکاسی مدرن از محصولات

Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
افزایش فروش با عکاسی مدرن از محصولات

تاثیر عکاسی از محصول و غذا بر روی فروش

اگر در کار خریدوفروش محصولات بر بستر اینترنت فعالیت دارید، باید بدانید که محصول شما مرکز اصلی حرفه‌تان محسوب می‌شود. اگر شما سعی نکنید که این کالا بهتر دیده شود، قطعا کسب‌وکارتان رونق نخواهد گرفت و از رقیبان شغلی خود که در جهت تبلیغ بهتر محصولاتشان تلاش کرده‌اند، عقب خواهید ماند.

دلیل این عقب ماندن آشنا نبودن با چگونگی فروش اینترنتی است؛ چرا که در فروش آنلاین مشتری نمی‌تواند مانند خرید حضوری یک محصول را لمس کرده و از کیفیت و ظاهر آن اطلاع داشته باشد. این مشکل با ثبت چند عکس حرفه‌ای در وبسایت فروشگاه مرتفع می‌شود.

در ادامه مطلب به موضوع تاثیر عکس محصول و غذا در رونق بخشیدن به فروش آن پرداخته‌ایم. اگر برای تبلیغ محصولات خود می‌خواهید از روش عکاسی محصول استفاده کنید می‌توانید این کار را به تیم مجهز و حرفه‌ای آوای اوج بسپارید.

 

عکاسی محصول چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در پاسخ به این سوال که عکاسی محصول چیست و چه کاربردهایی دارد؟ باید بگوییم که، معمولا فرآیندی که در آن از محصولات مختلف تصویرهای حرفه‌ای گرفته و برای تبلیغ و بازاریابی همان محصول به نمایش گذاشته می‌شود، عکاسی محصول گفته می‌شود. این عکاسی از کاربردهای متعددی برخوردار بوده که به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم.

  •  عکاسی از محصولات یکی از مهم‌ترین اقدامات برای افزایش فروش و رونق کسب و کار در تجارت الکترونیک محسوب می‌شود.
  • این کار جنبه تبلیغاتی داشته و تاثیر بسزایی در جلب توجه مشتری خواهد داشت.
  • عکاسی تبلیغاتی باعث می‌شود که شرکت‌های تولیدکننده بتوانند محصولات خود را با تصاویر گویا و باکیفیت به معرض نمایش بگذارند و در بازاریابی حرفه‌ای با قدرت ظاهر شوند.
  • این تصاویر معمولا در وبسایت و سایر رسانه‌های اجتماعی درج و منتشر می‌شوند و همین موضوع زمینه را برای برندسازی محصولات آماده کرده و حضور آن‌ها را در بازار هدف پر رنگ جلوه می‌دهد.

درواقع عکاسی محصول با کاربردهایی نظیر تبلیغات تاثیرگذار و گسترده در فضای مجازی و وبسایت‌ها، موجب فروش بیشتر کالا شده و در راه برندینگ شدن کسب‌وکارها قدم برمی‌دارد.

 

تاثیر عکاسی از غذا در فروش بهتر آن

عکاسی محصول و عکاسی از غذا و مواد غذایی یکی از زیرشاخه‌های اصلی عکاسی تبلیغاتی به‌شمار می‌آید. مواد غذایی و غذاهای ارائه شده در رستوران‌ها و تالارها، نیاز به تبلیغ بصری دارند. چرا که همه ما با دیدن عکس یک غذا و محصول خوراکی، بیشتر برای خرید آن ترغیب می‌شویم.

مطالعه  عکاسی تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

عکاسی از این مواد یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در افزایش فروش آن‌ها محسوب می‌شود لذا عکاسی تبلیغاتی از مواد غذایی معمولا بهترین روش تبلیغ برای معرفی برندهای عرضه کننده این محصولات خواهد بود. ضمن اینکه یک حرفه بسیار لذت‌بخش محسوب می‌شود و عکس‌های ارائه شده از این مواد جذاب و پر از رنگ و لعاب هستند. در ادامه به مزایای عکاسی از غذا و مواد غذایی اشاره کرده‌ایم تا بیشتر به فواید این تبلیغ پی ببرید.

 

مزایای عکاسی محصول و عکاسی از غذا برای تبلیغ

هر تبلیغی که به‌صورت حرفه‌ای انجام شود، بدون شک نتیجه‌ای فوق‌العاده در برخواهد داشت. این روزها تاثیر عکاسی در این حوزه بسیار زیاد است و باید مزیت‌های آن در نظر گرفته شود. این تصویربرداری مزایای زیادی برای برند‌‌ها و شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

  • معرفی بهتر و موثرتر محصولات و مواد غذایی به بازار هدف
  • ایجاد فضای مناسب برای بازاریابی مستقیم و در نتیجه افزایش میزان فروش
  • معرفی برند و حتی برندسازی محصولات به‌صورت کاملا حرفه‌ای
  • تاثیر مثبت در بازاریابی غیر مستقیم از طریق شبکه‌های اجتماعی
  • جلب نظر مشتری و ترغیب وی برای خرید و استفاده از محصولات
  • در نهایت افزایش میزان فروش، با گسترش میدان تبلیغ و همچنین دیده شدن بیشتر محصولات

یکی از مجموعه‌هایی که می‌توان از تجارب متخصصین آن کمک گرفت، شرکت تبلیغاتی آوای اوج است. شما می‌توانید برای تماشای نمونه کارهای تصویری آوای اوج به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید. موثر بودن خدمات آوای اوج در زمینه روش‌های مختلف تبلیغ و کمک به صنایع مختلف برای پیشرفت و رونق دادن به شغل و کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست.

 

عکاسی محصول و عکاسی از غذا برای جذب مشتری

یکی از راهکارهای شگفت‌انگیز برای جذب مشتری ، به‌کارگیری حافظه بصری آن‌ها است. به این صورت که با استفاده از تصاویر منحصربه‌فرد از غذا و محصولاتتان سعی کنید آن‌ها را به مراجعین معرفی کنید. حافظه بصری قدرت بیشتری نسبت به سایر حواس داشته لذا یک عکس تاثیرگذار قطعا در ذهن مشتری تا مدت‌ها ثبت شده و وی را ترغیب به مراجعه مجدد و خرید این محصول خواهد کرد.

شما در نظر بگیرید که منوی غذای یک رستوران را در دست گرفته‌اید، قطعا نام غذایی که کنار آن یک عکس جذاب و پر رنگ و لعاب از آن وجود دارد بیشتر جلب توجه می‌کند تا یک غذا که فقط نام خالی آن درج شده است. مخصوصا اگر غذاها جدید باشند و شما آشنایی زیادی با ظاهر آن‌ها ندارید.

مطالعه  عکاسی محصول چیست و چه کاربردی دارد؟

پس یک عکس خارق‌العاده که حاصل کار یک تیم حرفه‌ای مثل تیم آژانس تبلیغاتی آوای اوج است می‌تواند به یک ابزار قدرتمند برای جذب مشتری تبدیل شود. برای دیده شدن در دنیای امروز لازم است از برترین متدها و همچنین مجرب‌ترین کادرها استفاده کرد که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید خدمات آوای اوج را مطالعه کنید.

 

ویژگی‌های عکس‌های تبلیغاتی غذا

معمولا عکس‌های تبلیغاتی باید بازگوکننده هدف خاصی باشند. به‌عنوان مثال یک عکس از مواد غذایی یا یک غذای خاص باید آنقدر اشتهابرانگیز باشد که بیننده را برای استفاده از آن به هیجان و تشویق وا دارد و ترغیب شود که مجدد برای خرید و سفارش آن اقدام کند. عکس از محصولات غذایی باید نشان‌دهنده کیفیت و کارایی آن‌ها باشد و طیف گسترده‌ای از غذاها را پوشش دهد.

اگر می‌خواهید برای کافه، رستوران و یا تالار خود تبلیغ حرفه‌ای انجام دهید و مشتریان بیشتری را جذب کنید از عکاسان باتجربه استفاده نمایید. همچنین تنوع غذایی را بالا ببرید تا عکس‌های زیبا و متنوعی از محصولاتتان برای ارائه به مشتری داشته باشید. متخصصین آوای اوج می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

 

جمع‌بندی

در پایان این مطلب باید متذکر شویم که هرگز اهمیت عکاسی تبلیغاتی را نادیده نگیرید و به نقش یک عکس مرغوب و باکیفیت در بالا رفتن فروش و رونق کسب‌وکارتان توجه ویژه داشته باشید. یکی از راهکارهای مهم در جذب مشتری بالا بودن بازدید وبسایت و سئو محتوای بارگزاری شده در آن است.

درصورتی که از تصاویر عالی و باکیفیت برای نمایش محصولات خود استفاده کنید قطعا بازدید و سئوی سایت بالا رفته و گوگل نیز سایت شما را در رتبه‌های اول جستجو قرار می‌دهد. همین موضوع یعنی شما توانسته‌اید نظر مخاطبین و کاربران زیادی را جلب کرده و یک کسب‌وکار پر رونق را مدیریت کنید.

یکی از برترین مجموعه‌ها در این زمینه آژانس تبلیغاتی آوای اوج است. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه عکاسی محصول و عکاسی از غذا و جنبه تبلیغاتی این تصاویر، به وبلاگ اوج مراجعه کنید.

برای مطالعه مقاله مستند سازی و عکاسی صنعتی کلیک کنید.