«ویدن کِنِدی» تاثیر زیادی در حوزۀ فرهنگ و هنر گذاشته است. این شرکت هم در طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی فوق العاده اثرگذار برای شرکتها و برندهای مختلف بسیار خوب عمل کرده و هم خودش را خیلی خوب تبلیغ کرده است!
برنامههای رادیویی، بازیها و برنامههای سرگرمی و وبلاگهای متعدد، شهرت زیادی برای « ویدن کندی » به وجود آورد. آنها به دو دلیل خیلی خوب عمل کردند؛ اول دامنۀ وسیع فعالیتهایشان و دوم تعداد شعب بالا!
آنها فهرستی بلندبالا از مشتریهای خوبی مثل نایکی دارند. تنوع کاری بالایی، ساخت موزیک ویدئو و آهنگها، پیامهای بازرگانی کوتاه و سایر انیمیشنهای باکیفیت از عوامل موفقیت این شرکت است. این کمپانی بازرگانی در المپیک 2016، عملکرد خوبی داشت و تبلیغات زیادی برای برندهایی مثل نتفلیکس (Netflix) و کوکاکولا (Coca-cola) انجام داد.
تعداد شعب مختلف این برند که در نقاط مختلف دنیا موجود است یکی از دلایلی است که این برند را مطرح کرده است. هرکدام از هشت دفتر این شرکت تبلیغاتی برنامهها و تخصصهای متفاوت و خاص خودشان را دارند که هماهنگ با نیاز بازار و تواناییهای افراد شرکت است! آنها با قراردادن فعالیت هایشان در سایت، روند کارشان را به مشتری نشان میدادند مثلا دربارۀ کلکسیون هنری و فروش محصولاتشان که در یکی از شرکتها برگزار شده و یا برنامهها و ورکشاپهایی که شعبۀ هلند برای کارکنانش گذاشته است!
کلکسیون منتخب و بینظیر از علایق مختلف کارمندها و مشتریها در کنار روشهای خلاقانه، باعث شده که «ویدن کِنِدی» در لیست بهترینها قرار بگیرد! آنها مدام به دنبال چیزهای جدید و متفاوتی هستند و چون هرکدام از دفاتر این شرکت شیوۀ خودش را دنبال می کنذ، نشان میدهد که این گروه به دنبال خلاقیت در تبلیغات در سمت و سویی جدید هستند.