برترین شرکت‌ های تبلیغاتی دنیا – قسمت اول

Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
برترین شرکت‌ های تبلیغاتی دنیا – قسمت اول

برترین آژانس های تبلیغاتی دنیا – قسمت اول

 

نیازی نیست برای آن که از اهمیت تبلیغات هدفمند را بدانید راه دوری را بروید؛ اگر به خودتان هنگام خرید و انتخاب هرچیزی دقت کنید همه چیز را درک خواهید کرد. تبلیغات هدفمند، تنها مسیر رشد حرفه‌ای یک کسب و کار و برند است؛ وجود تبلیغات برای هر برند مهم و حیاتی است و اهمیت آن در  رشد کسب و کار، مشاوره با متخصصین این حوزه را ضروری می‌کند. مشاوره و تحقیق در این زمینه علاوه بر شناخت جامع فضای رقابتی و نقاط قوت و ضعف، از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند و مسیر دیده شدن را کوتاه‌تر می‌کند. تبلیغات مسیر طولانی، پر مخاطره و پرهزینۀ تجارت شما را به راهی کوتاه، پرسود و امن تبدیل می‌کند.

در هر مرحله از تبلیغات مشاوران مجرب و متخصص کانون تبلیغاتی آوای اوج می‌توانند در تمام زمینه‌های تبلیغاتی به سوالات شما پاسخ دهند و در تمام مسیر، همراه شما باشند. شما می‌توانید با اعتماد به مشاوران جوان، باتجربه و حرفه‌ای  شرکت تبلیغاتی آوای اوج در هر زمینه‌ای از تبلیغات از خدمات این شرکت بهره‌مند شوید.

«ویدن کِنِدی» تاثیر زیادی در حوزۀ فرهنگ و هنر گذاشته است. این شرکت هم در طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی فوق العاده اثرگذار برای شرکت‌ها و برندهای مختلف بسیار خوب عمل کرده و هم خودش را خیلی خوب تبلیغ کرده است!

برنامه‌های رادیویی، بازی‌ها و برنامه‌های سرگرمی و وبلاگ‌های متعدد، شهرت زیادی برای « ویدن کندی » به وجود آورد. آن‌ها به دو دلیل خیلی خوب عمل کردند؛  اول دامنۀ وسیع فعالیت‌هایشان و دوم تعداد شعب بالا!

آن‌ها فهرستی بلندبالا از مشتری‌های خوبی مثل نایکی دارند. تنوع کاری بالایی، ساخت موزیک ویدئو و آهنگ‌ها، پیام‌های بازرگانی کوتاه و سایر انیمیشن‌های باکیفیت از عوامل موفقیت این شرکت است. این کمپانی بازرگانی در المپیک  2016، عملکرد خوبی داشت و  تبلیغات زیادی برای برندهایی مثل نت‌فلیکس (Netflix) و کوکاکولا (Coca-cola) انجام داد.

تعداد شعب مختلف این برند که در نقاط مختلف دنیا موجود است یکی از دلایلی است که این برند را مطرح کرده است. هرکدام از هشت دفتر این شرکت تبلیغاتی برنامه‌ها و تخصص‌های متفاوت و خاص خودشان را دارند که هماهنگ با نیاز بازار و توانایی‌های افراد شرکت است! آن‌ها با قراردادن فعالیت هایشان در سایت، روند کارشان را به مشتری نشان می‌دادند مثلا دربارۀ کلکسیون هنری و فروش محصولاتشان که در یکی از شرکت‌ها برگزار شده و یا برنامه‌ها و ورکشاپ‌هایی که شعبۀ هلند برای کارکنانش گذاشته است!

مطالعه  بررسی سبک‌های تبلیغاتی در کشورهای مختلف - بخش سوم

کلکسیون منتخب و بی‌نظیر از علایق مختلف کارمندها و مشتری‌ها در کنار روش‌های خلاقانه، باعث شده که «ویدن کِنِدی» در لیست بهترین‌ها قرار بگیرد! آن‌ها مدام به دنبال چیزهای جدید و متفاوتی هستند و چون هرکدام از دفاتر این شرکت شیوۀ خودش را دنبال می کنذ، نشان می‌دهد که  این گروه به دنبال خلاقیت در تبلیغات در سمت و سویی جدید هستند.

«اختاپوس بوکسور» این تصویری است که گروه «مولن لاو» برای معرفی هویت شرکت تبلیغاتیشان ارائه کردنذ! می‌بینید حتی اسم آن هم جالب است چه برسد به تصویرش! آن‌ها به شکلی متفاوت‌تر خودشان را معرفی می‌کنند!

این آژانس سابقه همکاری با برند‌های بزرگی مثل (Mattel)، (Asos)، گوگل، (Johsnon & Johnson) را دارد و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این آژانس تبلیغاتی،‌ مدل کسب وکار آن است که چهار بخش مختلف دارد:

  1. (MullenLowe) این بخش  به شبکه ی ارتباطات بازاریابی یکپارچه‌ی این شرکت مربوط است.
  2.  (MullenLowe Open) این بخش به بررسی رفتار مصرف‌کننده‌های خرده فروش و تجارت الکترونیک می‌پردازد.
  3.  (MullenLowe Profero) این قسمت دقیقا همان کاری را می‌کند که یک شرکت تبلیغاتی انجام می‌دهد: دریافت سفارشات تبلیغاتی!
  4.  (MullenLowe Mediahub) این قسمت به خلاقیت مربوط است و برنامه‌ریزی ارتباطات، جست‌و‌جوی جهانی و بررسی رسانه‌های عملکردمحورد از وظایف این بخش است.

MullenLowe ، کمپین تبلیغاتی راه نمی‌اندازد چون می‌خواهد متفاوت باشد و هنجارشکنی کند! آن‌ها این کار را عمدتاً با محوریت (hyperbundling) یا خدمات ترکیبی انجام می‌دهند!

آن‌ها با ترکیب این چهاربخش  سرویس‌هایی را ارائه می‌دهند که بازاریابی دیجیتال، آگاهی برند،‌ مدیریت شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی، تحلیل بازاریابی از این دست سرویس‌ها است!  این آژانس تبلیغاتی بخاطر استفاده‌ی بهینه از رسانه‌ های جدید، جوایز بسیاری گرفته است؛ این شرکت توانست با عملکرد خوب خود در زمینۀ تبلیغات جوایز CLIO و    OMMA از آن خودش کند و از جمله بهترین شرکت های تبلیغاتی دنیا باشد.

از شرکتی یک نفره، آگیلوی و ماثر به یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغاتی دنیا تبدیل شدند!  1948 «دیوید اگیلوی» این شرکت را تاسیس کرد و بعد این شرکت با ماثر یکی شدند. امروزه «اُگیلوی و ماثر» نمایندگی‌های زیادی در دنیا و در حدود  150 شهر دارند.

مطالعه  چرا باید از دیجیتال مارکتیگ استفاده کرد؟

این شرکت‌ها  خیلی زود رشد کردند، چون  تمرکزشان را روی سرویس تبلیغاتی گذاشتند تا برند را در ذهن مشتری ثابت کنند!  این شرکت تمایل دارد خدمات تبلیغاتی‌اش برندساز باشد و برندهای جدیدی را ایجاد کند.

آگیلوی و ماثر رفتار مصرف کننده‌ها را بررسی می‌کنند چون برندسازی خوب حاصل شناخت است، آن‌ها می‌دانند شناخت علت رفتار مشتری باعث می‌‌شود بدانید که چطور تغییراتی را ایجاد کنند.

این روزها دنیای دیجیتال باعث شده تا رقابت بین شرکت‌های تبلیغاتی زیاد شود؛ چون مصرف کننده‌ها بیشتر به این فضا گرایش دارند و طبیعی است که شرکت‌های تبلیغاتی تاکید زیادی روی این فضا داشته باشند و شرکت اگیلوی و ماثر هم خیلی خوب خودشانن را در فضای دیجیتال جا دادند! آنها خیلی خوب بلدند برندهای آسیب دیده را احیا کنند. از آنجا که کار تبلیغات بخشیش مدیریت بحران است این شرکت با تبلیغات خوب و کارآمد از سقوط یک برند جلوگیری می‌کند!

نیازی نیست برای آن که اهمیت تبلیغات هدفمند را بدانید راه دوری را بروید؛ اگر به خودتان هنگام خرید و انتخاب هرچیزی دقت کنید همه چیز را درک خواهید کرد. تبلیغات هدفمند، تنها مسیر رشد حرفه‌ای یک کسب و کار و برند است؛ وجود تبلیغات برای هر برند مهم و حیاتی است و اهمیت آن در رشد کسب و کار، مشاوره با متخصصین این حوزه را ضروری می‌کند. مشاوره و تحقیق در این زمینه علاوه بر شناخت جامع فضای رقابتی و نقاط قوت و ضعف، از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند و مسیر دیده شدن را کوتاه‌تر می‌کند. تبلیغات مسیر طولانی، پر مخاطره و پرهزینۀ تجارت شما را به راهی کوتاه، پرسود و امن تبدیل می‌کند.

در هر مرحله از تبلیغات مشاوران مجرب و متخصص کانون تبلیغاتی آوای اوج می‌توانند در تمام زمینه‌های تبلیغاتی به سوالات شما پاسخ دهند و در تمام مسیر، همراه شما باشند. شما می‌توانید با اعتماد به مشاوران جوان، باتجربه و حرفه‌ای  شرکت تبلیغاتی آوای اوج در هر زمینه‌ای از تبلیغات از خدمات این شرکت بهره‌مند شوید.