هنوز هم خیلی از شرکت ها و متخصصان بازاریابی، فولکس واگن را (Volkswagen) با « think small» یاد می کنند. سال ۱۹۶۰، گروهی تبلیغاتی تصمیم گرفت به این سوال پاسخ دهد: چگونه میشود طرز فکر مردم را در مورد یک ملت تغییر داد؟!
آن ها پرسیدند: چطور میشود با تبلیغات فولکس واگن، نظر آمریکایی هایی که همیشه تمایل دارند ماشین های بزرگِ تولیدِ خودشان را خریداری کنند و حتی ۱۵ سال بعد از جنگ جهانی دوم هم علاقه ای به خرید خودروهای کوچک آلمانی نداشتند را عوض کرد؟
آنها دقیقا به انتظارات مردم توجه کردند و پرسیدند: «شما فکر می کنید محصولات ما کوچک هستند؟ بله، دقیقا همین طور است!» آنها هیچ وقت تلاش نکردند تا چیزی را که نبودند به نمایش بگذارند و این کلید موفقیتشان بود.